Zvládneme to zaplatit pane Lorenc?

S vaším aktivovaným Adblockerem to bohužel nezvládneme. To máte: redaktoři, programátoři, mobilní aplikace, provoz serveru, domény... a reklamy jsou naším jediným zdrojem příjmů.

Děkujeme, že naše úsilí podpoříte zařazením Filmových míst mezi neblokované weby.

Menu

Komentáře

Lipinski

prasátko napsal:
našel jsem na youtubu nějaký výukový materiál, je tam hlavní nádraží v Praze a dle mého názoru jak schodiště, tak fasáda odpovídá tomu, co se ve filmu uvádí jako nádraží v Ostravě

souhlas, já už to tvrdím dva roky...

2023-04-06 06:54:27

Komentovaný záběr | Reagovat

prasátko

našel jsem na youtubu nějaký výukový materiál, je tam hlavní nádraží v Praze a dle mého názoru jak schodiště, tak fasáda odpovídá tomu, co se ve filmu uvádí jako nádraží v Ostravě (od stopáže 12:18), https://youtu.be/46BaJNWfnHY?t=738

2023-04-06 06:24:01

Komentovaný záběr | Reagovat

Martin

Na 99% si myslím, že je v záběru filmu vlakové nádraží Ostrava Svinov. Lze to rozpoznat z oken, které mají v horní části půlkruhový tvar. Jako student si pamatuji i starý podchod, který vedl od kolejí do budovy. Možná vás navede odkaz historického snímku: na stránkách logout c z je popis nádraží Ostrava Svinov s historickou fotkou. Určitě to není Ostrava hlavní nádraží, protože tam je budova dál od nádraží a chodí se nadchodem.Na trase z Prahy do Košic (přes Bohumín) jiné podobné nádraží v Ostravě není.

2019-03-02 22:26:13

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Scény na vleku byly točeny na starém vleku na Štrbském Plese, jehož trasa na Solisko vedla ze severního břehu plesa. Nahoře vidíme původní skokanský můstek. Dnes vedou lanovky na Solisko odjinud, můstky jsou na původním místě. Spoustu zajímavostí včetně dobových fotek najdeme tady: http://www.nostalgicketatry.sk/historia/strbske-pleso/117-sportove-zariadenia.html

2017-10-18 11:40:59

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

Ano, to by mohlo být v tom údolí Velického potoka, kde je nyní most. Stará silnice je tam ještě zachovaná. Odpovídá tomu i svah vpředu před Gerlachem.

DeltyM napsal:

Podľa mňa by to mohlo byť z tohto miesta, 49.121251, 20.175656 ,prípadne, 200m na západ, kde prebehla zmena cestnej infraštruktúry.

2016-09-14 13:28:13

Komentovaný záběr | Reagovat

DeltyM

Podľa mňa by to mohlo byť z tohto miesta, 49.121251, 20.175656 ,prípadne, 200m na západ, kde prebehla zmena cestnej infraštruktúry.

2016-09-14 12:31:42

Komentovaný záběr | Reagovat

ladak1

No já bych podle tvaru Gerlachovky řekl, že to bude spíš víc na západ, někde v prostoru Polianka - V. Hágy. Přesné místo se mi nepodařilo najít, asi by to chtělo průzkum na místě.

2016-09-14 09:24:18

Komentovaný záběr | Reagovat

JirkaRybka

Je to skutečně hlavní nádraží, jen na opačné straně - místo mi vychází asi na 50.0844036N, 14.4371125E plus mínus jedna či dvě koleje. Budova v pozadí záběru stojí přímo v areálu nádraží, severně od Fantovy budovy.

PC napsal:

No tento záber začína byť pre mňa záhadou. Hoci je z predchádzajúcich záberov evidentné, že scény odchodu Anděla do Tatier sa natáčali na Hlavním nádraží (a ateliéroch - scény priamo vo vlaku), tento záber bol už po prestrihu a teda skutočne táto scéna už nemusí byť z Hlavního nádraží. Bohužiaľ detailnejší záber na budovu v pozadí nemáme aj keď v obrysoch sa podobá na ZŠ v Španělské ul. Miesto zase skutočne vylučujú domy na pravej strane, ktoré vo filmovom zábere nevidieť, je však otázne či to nebolo snímané pod trochu iným uhlom a tie budovy neprekrývajú nákladné vozne. Osobne si ale nemyslím, že scéna sa točila na Smíchove, kde nie je zodpovedajúci typ budovy, ako vo filmovom zábere.

2016-03-29 15:27:09

Komentovaný záběr | Reagovat

Petr

Opět jsem se koukal na ten záběr, který je dosti "nečitelný". Podle mne by se spíše mohlo jednat o Hl.n. v Praze. Upřímně si myslím, že stěhovat celý štáb do Ostravy, kvůli pár záběrům je čirý nesmysl. Mohu se také mýlit, ale pokud se podívám, kde je podchod, oblouková okna a svítidla, tak mi to vychází spíše na toto nádraží. A díky reakci některých z Vás bych tomu docela věřil, že jde o "filmový trik"

2016-03-29 12:20:46

Komentovaný záběr | Reagovat

PC

Je dosť možné, že sa jedná o ateliérovú scénu.

2014-12-31 07:12:53

Komentovaný záběr | Reagovat

PC

No tento záber začína byť pre mňa záhadou. Hoci je z predchádzajúcich záberov evidentné, že scény odchodu Anděla do Tatier sa natáčali na Hlavním nádraží (a ateliéroch - scény priamo vo vlaku), tento záber bol už po prestrihu a teda skutočne táto scéna už nemusí byť z Hlavního nádraží. Bohužiaľ detailnejší záber na budovu v pozadí nemáme aj keď v obrysoch sa podobá na ZŠ v Španělské ul. Miesto zase skutočne vylučujú domy na pravej strane, ktoré vo filmovom zábere nevidieť, je však otázne či to nebolo snímané pod trochu iným uhlom a tie budovy neprekrývajú nákladné vozne. Osobne si ale nemyslím, že scéna sa točila na Smíchove, kde nie je zodpovedajúci typ budovy, ako vo filmovom zábere.

Sammys napsal:

Jedná se opravdu o hlavní nádraží? Budovy v pozadí moc nesedí,na screenshotu není vpravo žádná. Není to spíše Smíchov?

2014-12-31 07:09:14

Komentovaný záběr | Reagovat

Sammys

Jedná se opravdu o hlavní nádraží? Budovy v pozadí moc nesedí,na screenshotu není vpravo žádná. Není to spíše Smíchov?

2014-12-27 00:24:56

Komentovaný záběr | Reagovat

kvik

tohle se nemohlo tocit ve Svinove, az do rekonstrukce asi pred 10 lety tam nikdy podchody nebyly a Ostrava-Privoz to taky nemuze byt, puvodni zeleznicni stanice byla z neomitaneho cihelneho zdiva, kdezto stanice na zaberu omitana je, puvodni stanice Ostrava-Privoz neboli Ostrava hl. n. byla velmi podobna dodnes stojici stanici v Ceskem Tesine

2014-12-26 22:29:55

Komentovaný záběr | Reagovat

Martin Klein

Stejný pohled od filmové budovy policie vlevo (možná tam skutečně sídlila) je i v detektivce Vražda v Ostrovní ulici (1933).

2014-04-21 18:23:26

Komentovaný záběr | Reagovat

Karel

Lyžař se nejmenoval Kuneček, ale Puleček.

2013-12-27 17:19:12

Komentovaný záběr | Reagovat

BurakOV

na Svinově nikdy nebyl podchod uprostřed nádraží... Jsou na koncích severní a jížní podchod...

2012-12-26 15:58:58

Komentovaný záběr | Reagovat

bm2

Domnievam sa, že záber na padajúceho Kunečka je zo zjazdovky zo Skalnatého Plesa na Čučoriedky a nie z Lomnického sedla. Strecha v pozadí by mohla byť Skalnatá chata. Predchádzajúci záber je aj na obale DVD http://www.supershop.sk/obrazky/87698_8595052291824%20001.jpg a pohľad je smerom na Lomnické sedlo zdola zo Skalnatého plesa. Totiž výhľad v Lomnickom sedle do údolia je vpravo obmedzený Francúzskou muldou, ten pohľad dolu na Nízke Tatry je asi bok Lomnického hrbu ( Tatranská magistrála z Hrebienka ).

2012-07-20 16:01:19

Komentovaný záběr | Reagovat

Jarda

Ano, teta má pravdu, některé interiéry se natáčely na Sokolské boudě na Černé hoře v Krkonoších

2010-07-24 20:22:09

Reagovat

ludapirat

interiéry hotelu se natáčely v Grand Hotelu v Tatranské Lomnici kousek vedle od Hotelu Morava, Hotel Morava je ve filmu pouze při rozcvičce..

2010-07-01 13:23:09

Reagovat

PC

Máte pravdu. Na Skalnatom plese sa muselo pri ceste na Lomnický štít vždy prestupovať. Chybný komentár je už odstránený a za mylnú informáciu sa ospravedlňujem. PC

2009-12-20 11:49:39

Reagovat

Mišo Jajcaj

"V čase nakrúcania filmu bolo možné dostať sa na Lomnický štít visutou lanovkou priamo už z Tatranskej Lomnice ..." Toto nie je pravda (!) Pri ceste na Lomnický štít sa muselo prestupovať vždy, aj v čase natáčania filmu - stará visutá lanovka bola už od jej vybudovania vždy prevádzkovaná v dvoch samostatných úsekoch - "Tatranská Lomnica - Skalnaté Pleso" - kyvadlová doprava dvomi kabínami (č. 1 a 2) a "Skalnaté Pleso - Lomnický štít" - jedna kabína (č. 3) s menšou kapacitou oproti kabínam spodného úseku.

2009-12-19 00:31:08

Reagovat

Dex

Domnívám se, že scéna z ostravského nádraží se nenatáčela v železniční stanici Ostrava - Svinov, ale ve stanici Moravská Ostrava - Přívoz (viz. http://www.parostroj.net/historie/foto/ostrava_hbf_1916.jpg), které bylo později zbouráno a nahrazeno novou nádražní budovou, nyní Ostrava hl.n. (viz. http://vlak.wz.cz/fotoalbum/ostrava_hln-2008.jpg). Tuto informaci jsem získal od pamětníků starého ostravského nádraží.

2009-11-20 21:19:23

Reagovat

Jiří Kuruc

ŠtěpáneT, díky za užitečné informace.

2009-10-13 19:35:42

Reagovat

ŠtěpánT

Interiéry Moravy bohužel nesedí. Na místě jsme vče prošli s DVD přehrávačem v ruce, ale ani před rekonstrukcí to nemohlo vypadat jak ve filmu. Podle tety se natáčely někde v Krkonoších.

2009-10-13 17:24:50

Reagovat

Jiří Kuruc

Ano, to nábřeží sedí, to by mělo být ono... :)

2008-02-22 19:14:47

Reagovat

bloudil

Tak to nábřeží s tramvají je podle u Vltavy ( Praha) a to směrem do Holešovic, budova vlevo je bývalá Státní plánovací komise. Dům v pozadí už nestojí, místo změnilo vzhled s vybudováním metra, stanice Vltavská. Mělo by to být Nábřeží kpt. Jaroše.

2008-02-21 20:35:18

Reagovat

Vlož komentář

Jméno(*)
E-mail
Opište kód(*,1)
Komentář(*,2)

*) Údaje označené hvězdičkou a tučným písmem jsou povinné.

1) Pokud se přihlásíte nemusíte vyplňovat některé údaje.

2) Nepřihlášený uživatel nemůže vkládat některé textové prvky - například odkazy.

Chcete-li text v textových polích naformátovat, použijte následující značky:

*Kurzíva* nebo _Kurzíva_

**Tučný text** nebo __Tučný text__

#Nadpis první úrovně

##Nadpis druhé úrovně

Příklad [odkazu](https://filmovamista.cz) na Filmová místa.cz. Vznikne:
Příklad odkazu na Filmová místa.cz.

Nejnavštěvovanější filmy:

Vyhledávání

Filmová místa do kapsy

Nejčerstvější informace

Lamia83

Hodnocení: 25910

Mé filmy a seriály (144)

Moje místa (2304)

Mé nálezy (1721)

Vyfotil jsem (40)

Nejaktivnější uživatelé

Nahlásit chybu | Autorská práva upravena licencí CC: Creative Commons License Filmová místa.cz 2006-2024 | Movieloci.com | Lieuxtournage.fr | Krásný Krámek | TH Shop | Paetrik | 0.96